ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na :
„Dostawa wraz z montażem szafy serwerowej 42U RACK 19” ”
Postępowanie prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000 złotych
- Zamawiający:
Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, wpisany do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji i samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000062603, adres: ul. Podróżnicza 26/28, 53-208 Wrocław, NIP: 8942460800, REGON: 000313331, BDO 000117707
- Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowa stojąca szafa serwerowa 42U o parametrach technicznych:
- Malowanie proszkowe,
- RACK 19”,
- Szerokość szafy 80cm / Głębokość 100cm
- Drzwi przednie i tylne perforowane,
- Zabezpieczenie zamkiem: drzwi przednie, drzwi tylnie, panele boczne,
- Wyposażenie szafy w panel wentylacyjny z regulowanym termostatem,
- Minimalne obciążenie szafy 600kg,
- 2 x półka serwerowa 1U o minimalnej nośności 60kg,
- Listwa zasilająca 19” 1U z wtykiem zasilającym C14,
- Patch panel RACK19” kat 5e UTP 48 porty,
- Organizator kabli do szafy rack 19”,
Montaż obejmuje:
- Dostawę, rozładunek, wniesienie i montaż szafy w serwerowni we wskazanym miejscu – serwerownia znajduje się na 1piętrze. Konieczne wcześniejsze ustalenie dokładnego terminu dostawy i montażu.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu przy zastosowaniu poniższych kryteriów:
- cena „C”– 100%,
- Termin i miejsce realizacji zamówienia.
Miejsce: ul. Bierutowska 63, 51-317 Wrocław
Termin realizacji zamówienia: do 30.07.2021
- Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany niezwłocznie.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę i adres Oferenta, którego ofertę wybrano.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zawarta umowa z Wykonawcą. W przypadku odmowy wykonania umowy przez wyłonionego Wykonawcę, dopuszcza się możliwość zawarcia przez Zamawiającego umowy z oferentem, którego oferta została porównana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna. Zamawiający ma prawo do wezwań o wyjaśnienia zaoferowanej ceny oraz zamknięcia postępowania bez podawania przyczyny i wybrania którejkolwiek z ofert.
- Sposób przygotowania ofert, miejsce i termin ich składania:
Oferty należy składać w formie pisemnej do dnia 14.07.2021 do godz. 1100 w sekretariacie Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ, ul. Podróżnicza 26/28.
Dokumenty będą przyjmowane w dni powszednie w godzinach 9:00-14:30
Zamawiający dopuszcza również składanie e-mailem infor@spzoz.wroc.pl
- Opis warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający wymaga w stosunku do Wykonawców przedstawienia w ofercie:
- wypełnionego formularza ofertowego zgodnie z załącznikiem nr 1,
Oferta musi być podpisana przez uprawnionych do reprezentacji przedstawicieli Wykonawców wymienionych w rejestrze firmy lub działających na podstawie pełnomocnictwa.
Termin związania z ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.
- Sposób prowadzenia korespondencji w sprawie niniejszego zamówienia:
pisemnie na adres: Wrocławskie Centrum Zdrowia SP ZOZ ul. Podróżnicza 26/28, 53-208 Wrocław
a) e-mailem infor@spzoz.wroc.pl
b) osoby uprawnione do kontaktu z Oferentami:
- Arkadiusz Strzałkowski, tel. 71 391 17 62, Tomasz Sztuka, tel. 71 391 16 62
- Warunki płatności za przedmiot zamówienia: Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy dokonana będzie po odbiorze końcowym i rozliczeniu wszystkich robót, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, w terminie 14 dni – usługi i dostawy od daty ich doręczenia Zamawiającemu.
Załączniki do zapytania ofertowego:
- załącznik nr 1 – formularz ofertowy
- załącznik nr 2 – wzór umowy
- klauzula RODO