ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące wyłonienia świadczeniodawcy usług transportu sanitarnego dla potrzeb realizacji projektu pn. „Program zintegrowanych działań zdrowotnych, społecznych i socjalnych w procesie zdrowienia osób z doświadczeniem choroby psychicznej etap II”.
Okres obowiązywania umowy: 06.12.2021-30.06.2022
Termin składania ofert: 03.12.2021
I ZAMAWIAJĄCY
Wrocławskie Centrum Zdrowia SP ZOZ z siedzibą przy ulicy Podróżniczej 26/28, 53-208 we Wrocławiu
NIP: 894 24 60 800
REGON: 000313331
II TRYB POSTĘPOWANIA
Niniejsze postępowanie prowadzone jest z zachowaniem konkurencyjności wymaganej przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bez zastosowania procedur określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo Zamówień Publicznych.
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania będzie wykonane w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji równego traktowania wykonawców.
Projekt realizowany jest w ramach Działania 4.1 Innowacje społeczne, Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa.
III OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CPV: 60000000-8 Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie:
realizatora świadczeń usług transportu sanitarnego i medycznego na rzecz pacjentów Centrum zdrowia Psychicznego + realizującego projekt pn „Program zintegrowanych działań zdrowotnych, społecznych i socjalnych w procesie zdrowienia osób z doświadczeniem choroby psychicznej etap II” w zakresie przewozu chorych do innego podmiotu leczniczego lub innego podmiotu wykonującego działalność leczniczą w celu kontynuowania leczenia.
IV TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Od dnia 06.12.2021r. do 30.06.2022r.
V ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
- Zamawiający zlecać będzie Wykonawcy wykonywanie usług transportowych telefonicznie;
- Transport z ratownikiem medycznym, w skład którego wchodzą co najmniej 2 osoby, w tym co najmniej jeden ratownik medyczny;
- Transport z sanitariuszem, w skład którego wchodzą co najmniej 2 osoby, w tym co najmniej jeden sanitariusz;
- Kwalifikacje sanitariusza zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami lub być ratownikiem zgodnie z ustawą z dnia 08 września 2006 r. w o Państwowym Ratownictwie Medycznym (DZ. U. 2019 poz. 993);
- Kierowca musi spełniać wymagania w stosunku do kierujących pojazdami uprzywilejowanymi, o których mowa w Rozdz. 16 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami;
- Przybycie zespołu do miejsca wezwania, w czasie wskazanych w zleceniu lub najszybszym możliwym, o czym poinformowany zostanie Kierownik Projektu;
- Wykonawca będzie posiadał aktualną, opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz odpowiedzialności za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, o sumie gwarancyjnej w wysokości co najmniej 300 000,00zł;
- Wykonawca będzie dysponował specjalistycznymi pojazdami, odpowiednio oznakowanymi, sprawnymi technicznie i posiadającymi wymagane prawem świadectwa dopuszczenia do ruchu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 15 grudnia 2016 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, posiadającym aktualne badania techniczne, ubezpieczenie komunikacyjne OC, NW oraz spełniającym cechy techniczne i jakościowe dla pojazdów transportu sanitarnego określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane;
- Wykonawca będzie dysponował odpowiednią ilością personelu o odpowiednich kwalifikacjach niezbędnych w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia
VI WARUNKI WSPÓŁPRACY:
- Zamawiający zapłaci wynagrodzenie zgodne z ofertą Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego rachunku/ faktury na podstawie podpisanego protokołu zdawczo/ odbiorczego.
- Wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w pkt. 2 zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
VII WARUNKI ZMIANY UMOWY
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia w następujących okolicznościach:
- warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna;
- sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia;
- zmiana terminu realizacji zamówienia, jeżeli z przyczyn organizacyjnych nie będzie możliwości realizowania usług w założonym terminie;
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji (bez konsekwencji finansowych) z realizacji zamówienia;
- w przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający podpisze umowę z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał najwyższą liczbę punktów.
VIII LISTA DOKUMENTÓW/ OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY:
- formularz oferty- na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
- Oświadczenie RODO załącznik nr 3
- Wykaz pojazdów
- Oświadczenie o posiadaniu wystarczającej liczby personelu posiadającego odpowiednie kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia.
IX INFORMACJE O WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA KONKURSOWEGO:
Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym (Liderem i Partnerem projektu) osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
- z udziału w postępowaniu wyłączone są również osoby będące pracownikami Lidera i Partnerów projektu (Zamawiającego i/lub jego Partnerów).
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do podpisania stosowanego oświadczenia, określonego w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego. Wykonawcy, którzy nie podpiszą w/w oświadczenia zostaną odrzuceni.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
X MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznakowanej w następujący sposób:
OFERTA- ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące wyboru realizatora usług transportu sanitarnego ramach projektu pn. „Program zintegrowanych działań zdrowotnych, społecznych i socjalnych w procesie zdrowienia osób z doświadczeniem choroby psychicznej etap II”.
Oferty należy składać w siedzibie jednostki Zamawiającego, w rejestracji pod adresem:
Centrum Zdrowia Psychicznego +
ul. Aleksandra Ostrowskiego 13 C
53-238 Wrocław
do dnia 03.12.2021 do godziny 9:00 ;
mailowo na adres: czp@spzoz.wroc.pl lub pocztą tradycyjną na adres Centrum zdrowia Psychicznego +, ul. Aleksandra Ostrowskiego 13 C, 53-238 Wrocław (obowiązującą będzie data wpływu).
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji (wraz z upoważnieniem jeśli dotyczy), strony oferty powinny być ponumerowane. Złożenie oferty po terminie oraz w innej formie skutkować będzie jej odrzuceniem. Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Oferenta do uzupełnienia braków formalnych w ofercie.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 03.12.2021 o godzinie 9:30
XI OCENA I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na złożenie ofert o takiej samej cenie podanej przez Oferenta, Zamawiający wezwie Oferentów do złożenia ofert dodatkowych w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Oferenci w składanych ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w wyjściowych ofertach
- O wyborze do realizacji oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów poprzez umieszczenie informacji na stronie http://www.spzoz.wroc.pl/ w zakładce bip/zamowienia_publiczne/zapytania-ofertowe.
- Oferent przed upływem terminu złożenia oferty może zmienić lub wycofać swoją ofertę składając pisemne oświadczenie. Oferta wycofana nie będzie rozpatrywana.
- W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z wybranymi Oferentami, także cenowych w przypadku złożenia oferty na cenę wyższą niż przewidziana w budżecie projektu.
- Ocenie merytorycznej podlegają tylko oferty spełniające kryteria formalno- merytoryczne. W przypadku braku załączonych do Oferty wymaganych niniejszym zapytaniem ofertowym dokumentów, Zamawiający ofertę odrzuca.
XII WARUNKI UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia/ anulowania postępowania w każdym momencie bez podania przyczyny.
XIII KRYTERIA WYBORU OFERTY
Ocena nastąpi na podstawie przedstawionego CV oraz wypełnionego formularza oferty.
Kryteria wyboru oferty:
1. Cena- 100%
powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami. Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone wg następującego wzoru:
C= (Cmin:Cb)x100
C- liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Cmin- najniższa cena spośród ważnych ofert,
Cb- cena obliczona badanej oferty
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Oferenta w kryterium „cena” wynosi 100. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
XIV DODATKOWE INFORMACJE
- w ramach zamówienia nie istnieje składanie ofert częściowych/ wariantowych;
- oferent zobowiązany jest oferta przez okres 30 dni od terminu złożenia oferty;
- O wyborze do realizacji oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów poprzez umieszczenie informacji na stronie http://www.spzoz.wroc.pl/ w zakładce bip/zamowienia_publiczne/zapytania-ofertowe;
- zamawiający pozostawia sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty w przedmiotowym postępowaniu bez podania przyczyny lub z powodu założenia ofert, których wartość netto przekracza środki zaplanowane na realizację przedmiotu zamówienia.
XV OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTU W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
Osoba wyznaczona do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego: Izabela Banaszek- Musiała
tel.: 71 369 90 61
e-mail: ibanaszek@spzoz.wroc.pl
XVI ZAŁĄCZNIKI
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
3. Oświadczenie RODO
4. Wzór umowy