ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące wyboru Wykonawcy obsługi plenerowego wydarzenia profilaktycznego z zakresu zdrowia psychicznego w szczególności obsługi wydarzenia w formie Pikniku rekreacyjno-sportowego „Fabryka pasji i zainteresowań – aktywnie dbam o zdrowie psychiczne” w ramach projektu pn. „Program zintegrowanych działań zdrowotnych, społecznych i socjalnych w procesie zdrowienia osób z doświadczeniem choroby psychicznej etap II”.
Termin składania ofert - 03.08.2023 r.
I. ZAMAWIAJĄCY
Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej, wpisane do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji i samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000062603, adres: ul. Podróżnicza 26/28, 53-208
Wrocław, NIP: 8942460800, REGON: 000313331, BDO 000117707,
II .TRYB POSTĘPOWANIA
Niniejsze postępowanie prowadzone jest z zachowaniem konkurencyjności wymaganej przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bez zastosowania procedur określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania będzie wykonane w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji równego traktowania wykonawców.
Projekt realizowany jest w ramach Działania 4.1 Innowacje społeczne, Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CPV: 92000000-1 Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
- Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie:
Podmiotu do realizacji obsługi plenerowego wydarzenia profilaktycznego z zakresu zdrowia psychicznego w formie wydarzenia rekreacyjno-sportowego pn. „Fabryka pasji i zainteresowań - aktywnie dbam o zdrowie psychiczne" - zajęcia warsztatowe i edukacyjne” połączone ze stoiskiem edukacyjnym z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego w dniu 26 sierpnia 2023r. w godzinach 11:00-15:00 w Parku Grabiszyńskim we Wrocławiu.
Ramowy program wydarzenia:
- w dniu wydarzenia w godzinach 11:10-12:00 i 13:10-14:00 przeprowadzenie zajęć z zumby gold,
- w godzinach 12:10-13:00 i 14:10-15:00 przeprowadzenie zajęć z pilatesu,
- w godzinach 12:10-13:00 przeprowadzenie zajęć z gimnastyki ciała,
- w godzinach 12:10-13:00 przeprowadzenie zajęć z mental core,
- w godzinach 11:00-15:00 przygotowanie i poprowadzenie stanowiska edukacyjnego dotyczącego profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego,
- w godzinach 11:00-15:00 przygotowanie i poprowadzenie stanowiska z działaniami na rzecz najstarszych mieszkańców Wrocławia.
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- 08.2023 r. w godzinach 11:00–15:00 – polana w Parku Grabiszyńskim we Wrocławiu;
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji umowy na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego .
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany programu wydarzenia.
V. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają:
- doświadczenie w realizacji wydarzeń warsztatowych z zakresu gier i zabaw rekreacyjno-sportowych i plenerowych,
- minimum 2-lata funkcjonują na rynku,
- sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia,
- niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania zamówienia,
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli są wymagane przepisami prawa.
Zadania Wykonawcy:
- Przygotowanie i przeprowadzenie pikniku dla mieszkańców z atrakcjami rekreacyjnymi wskazanymi w programie;
- Wyznaczenie i oznakowanie stanowisk plenerowych pod poszczególne zajęcia na terenie Parku Grabiszyńskiego we Wrocławiu;
- Przygotowanie i poprowadzenie stanowiska edukacyjnego w którym mieszkańcy będą mogli uzyskać informację o kompleksowej pomocy dotyczącej poprawy jakości działań w obszarze zdrowia psychicznego;
- Przygotowanie i poprowadzenie stanowiska, w którym najstarsi mieszkańcy Wrocławia będą mogli uzyskać informację o działaniach na ich rzecz;
- Przygotowanie i poprowadzenie zajęć z zumby gold (w godz. 11:10-12:00 i 13:10-14:00);
- Przygotowanie i poprowadzenie zajęć z pilatesu (w godz. 12:10-13:00 i 14:10-15:00);
- Przygotowanie i poprowadzenie zajęć z gimnastyki ciała (w godz. 12:10-13:00);
- Przygotowanie i poprowadzenie zajęć z mental core (w godz. 12:10-13:00);
- Zapewnienie prowadzących zajęcia z zumby gold, pilatesu, gimnastyki ciała, mental core;
- Zapewnienie nagłośnienia plenerowego, podestu dla prowadzących oraz konferansjera podczas wydarzenia;
- Przygotowanie gadżetów dla uczestników (piłki antystresowe z nadrukiem 1.000 sztuk, długopisy z nadrukiem 500 sztuk);
- Przygotowanie wszystkich niezbędnych formalności w zakresie zajęcia terenu na potrzeby realizacji wydarzenia,
- Zapewnienie opieki medycznej uczestnikom wydarzenia;
- Zapewnienie przewozu niezbędnych materiałów i sprzętów do przeprowadzenia wydarzenia (m.in. podest, namioty, ławki, stoły);
- Sprzątanie i wywóz śmieci pozostawienie porządku na terenie wydarzenia;
- Zapewnienie sanitariatów na terenie wydarzenia.
Wynagrodzenie Wykonawcy zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zadania.
VI. WARUNKI WSPÓŁPRACY:
- Współpraca z Wykonawcą, który zostanie wybrany w ramach niniejszego postępowania, odbywać się będzie w oparciu o umowę cywilno- prawną lub rachunek (działalność gospodarcza).
- Zamawiający zapłaci wynagrodzenie zgodne z ofertą Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego rachunku/ faktury na podstawie podpisanego protokołu zdawczo/ odbiorczego.
- Wynagrodzenie na prośbę Wykonawcy może być realizowane po każdej zrealizowanej grze terenowej.
- Wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w pkt 2 zawiera wszystkie koszty związane
z realizacją zadania.
VII. WARUNKI ZMIANY UMOWY
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia w następujących okolicznościach:
- warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna;
- sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia;
- zmiana terminu realizacji zamówienia, jeżeli z przyczyn organizacyjnych nie będzie możliwości przeprowadzenia usługi w założonym terminie;
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji (bez konsekwencji finansowych) z realizacji zamówienia;
- w przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający podpisze umowę z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał najwyższą liczbę punktów.
VIII. LISTA DOKUMENTÓW/ OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD PRZYJMUJĄCEGO ZAMÓWIENIE:
- formularz oferty - na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału lub oświadczenie o rekomendowanych osobach w przypadku oferty składanej przez firmę, która wyznacza osobę do realizacji zamówienia - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
- oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
IX. INFORMACJE O WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA:
Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym (Liderem i Partnerem projektu) osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli; - z udziału w postępowaniu wyłączone są również osoby będące pracownikami Lidera
i Partnerów projektu (Zamawiającego i/lub jego Partnerów).
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do podpisania stosowanego oświadczenia, określonego w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego. Wykonawcy, którzy nie podpiszą w/w oświadczenia zostaną odrzuceni.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
XI. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznakowanej w następujący sposób:
OFERTA - ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące obsługi plenerowego wydarzenia profilaktycznego z zakresu zdrowia psychicznego w szczególności obsługi wydarzenia
w formie Pikniku rekreacyjno-sportowego „Fabryka pasji i zainteresowań – aktywnie dbam o zdrowie psychiczne” w ramach projektu pn. „Program zintegrowanych działań zdrowotnych, społecznych i socjalnych w procesie zdrowienia osób z doświadczeniem choroby psychicznej etap II”.
Oferty należy składać w siedzibie jednostki Zamawiającego, w rejestracji pod adresem:
Centrum Zdrowia Psychicznego
ul. Aleksandra Ostrowskiego 13 C
53-238 Wrocław
do dnia 03.08.2023;
mailowo na adres: akonik@spzoz.wroc.pl
lub pocztą tradycyjną na adres Centrum zdrowia Psychicznego, ul. Aleksandra Ostrowskiego 13 C, 53-238 Wrocław (obowiązującą będzie data wpływu).
- Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji (wraz z upoważnieniem jeśli dotyczy), strony oferty powinny być ponumerowane. Złożenie oferty po terminie oraz w innej formie skutkować będzie jej odrzuceniem. Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Oferenta do uzupełnienia braków formalnych w ofercie.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Udzielającego zamówienie w dniu 04.08.2023 o godzinie 9:00.
XII. OCENA I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na złożenie ofert o takiej samej cenie podanej przez Oferenta, Zamawiający wezwie Oferentów do złożenia ofert dodatkowych w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Oferenci w składanych ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w wyjściowych ofertach.
- O wyborze do realizacji oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów poprzez umieszczenie informacji na stronie https://www.spzoz.wroc.pl/
w zakładce bip/zamowienia-publiczne/zapytania-ofertowe. - Oferent przed upływem terminu złożenia oferty może zmienić lub wycofać swoją ofertę składając pisemne oświadczenie. Oferta wycofana nie będzie rozpatrywana.
- W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z wybranymi Oferentami, także cenowych w przypadku złożenia oferty na cenę wyższą niż przewidziana w budżecie projektu.
- Ocenie merytorycznej podlegają tylko oferty spełniające kryteria formalno- merytoryczne. W przypadku braku załączonych do Oferty wymaganych niniejszym zapytaniem ofertowym dokumentów, Zamawiający ofertę odrzuca.
XIII. WARUNKI UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia/ anulowania postępowania w każdym momencie bez podania przyczyny.
XIV. KRYTERIA WYBORU OFERTY
Ocena nastąpi na podstawie wypełnionego formularza oferty.
Kryteria wyboru oferty:
- Cena- 100%
powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami. Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone wg następującego wzoru:
C= (Cmin:Cb)x100
C- liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cmin- najniższa cena spośród ważnych ofert,
Cb- cena obliczona badanej oferty
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Oferenta w kryterium „cena” wynosi 100. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
XV. DODATKOWE INFORMACJE
- W ramach zamówienia nie istnieje możliwość składania ofert częściowych/ wariantowych;
- Oferent zobowiązany jest ofertą przez okres 30 dni od terminu złożenia oferty;
- O wyborze do realizacji oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów poprzez umieszczenie informacji na stronie https://www.spzoz.wroc.pl/;
- Zamawiający pozostawia sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty w przedmiotowym postępowaniu bez podania przyczyny lub z powodu złożenia ofert, których wartość netto przekracza środki zaplanowane na realizację przedmiotu zamówienia.
XVI. OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTU W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
Osoba wyznaczona do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego: Adam Konik
tel.: 71 369 90 61
e-mail: akonik@spzoz.wroc.pl