ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z realizacją przez Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej działań w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego w ramach projektu pn. „Program zintegrowanych działań zdrowotnych, społecznych i socjalnych w procesie zdrowienia osób z doświadczeniem choroby psychicznej etap II”, zwracam się z prośbą o przestawienie oferty na przeprowadzenie dziesięciu warsztatów dla służb mundurowych z zakresu destygmatyzacji i postępowania z osobami z doświadczeniem choroby psychicznej.

 

Termin składania ofert - 23.11.2023 r.

I. ZAMAWIAJĄCY

Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej, wpisane do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji i samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000062603, adres: ul. Podróżnicza 26/28, 53-208 Wrocław, NIP: 8942460800, REGON: 000313331, BDO 000117707.

II .TRYB POSTĘPOWANIA

Niniejsze postępowanie prowadzone jest z zachowaniem konkurencyjności wymaganej przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, z uwagi na wartość zamówienia, bez zastosowania procedur określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.

Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania będzie wykonane w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców.

Projekt realizowany jest w ramach Działania 4.1 Innowacje społeczne, Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

CPV: 85121270-6 – Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

Dodatkowe przedmioty zamówienia: Nie dotyczy

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie ofert na:

Przeprowadzenie w okresie od 27.11.2023 r. do 22.12.2023 r. dziesięciu pięciogodzinnych  warsztatów dla służb mundurowych z zakresu promocji zdrowia psychicznego, a w szczególności destygmatyzacji i postępowania z pacjentem z doświadczeniem choroby psychicznej.

Osoba lub firma realizująca zamówienie zobowiązana jest do realizacji następujących zadań:

- Przygotowanie programu merytorycznego warsztatu i  jego treści (wraz z prezentacją multimedialną i materiałami dla odbiorców) zawierającej najważniejsze informacje dotyczące profilaktyki zdrowia psychicznego i wykrywania zaburzeń psychicznych. Plan wystąpienia musi uzyskać akceptację Zamawiającego.

- przygotowanie sali do przeprowadzenia kursu w dniu warsztatu,

- przeprowadzenie warsztatu,

- po zakończeniu warsztatu, uprzątnięcie sali poprzez doprowadzenie jej do stanu, w którym została zastana,

- w trakcie całego wydarzenia czuwanie nad bezpiecznym i odpowiednim przebiegiem wydarzenia.

Wymagania względem oferentów: trener lub osoba dysponująca odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem bądź firma zatrudniająca trenerów lub osoby dysponujące odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem do realizacji 10 (słownie: dziesięciu) pięciogodzinnych warsztatów dla służb mundurowych z zakresu promocji zdrowia Psychicznego  a w szczególności destygmatyzacji i postępowania z pacjentem z doświadczeniem choroby psychicznej, zgodnie z harmonogramem przekazanym przez Zamawiającego.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby fizyczne lub firmy zatrudniające osoby, które spełniają łącznie następujące warunki:

  • wykształcenie wyższe: psycholog, psychoterapeuta,
  • co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z pacjentem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania oferty,
  • doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń dla grup docelowych z obszaru zdrowia psychicznego oraz funkcjonowania społecznego,
  • sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia,
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli są wymagane przepisami prawa.

Miejsce realizacji zamówienia

  • Województwo : Dolnośląskie
  • Powiat: Wrocław
  • Miejscowość :Wrocław

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia :

Adam Konik

tel.: 71 369 90 61

e-mail: akonik@spzoz.wroc.pl

 

IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  • w terminie od 27.11.2023 r. do 22.12.2023 r. – w siedzibie zamawiającego (ul. A. Ostrowskiego 13 C) lub w lokalizacji na terenie Wrocławia wskazanej przez Zamawiającego;
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji umowy na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego .
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany programu wydarzenia.
  • Warsztaty powinny mieć charakter praktyczny, interaktywny, w formule i formie warsztatowo-dyskusyjnej uwzględniającej pytania uczestników, case study, wymianę doświadczeń, poparte przykładami praktycznymi.

V. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA: 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają lub - w przypadku firm - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o następujących kompetencjach:

  • wykształcenie wyższe: psycholog, psychoterapeuta
  • co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z pacjentem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania oferty,
  • doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń dla grup docelowych z obszaru zdrowia psychicznego oraz funkcjonowania społecznego,
  • sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia,
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli są wymagane przepisami prawa.

Wymóg konieczny: warsztat  musi być prowadzony jednocześnie przez 2 trenerów.

 

Zadania Wykonawcy:

  • Przygotowanie programu merytorycznego zaakceptowanego przez Zamawiającego oraz przeprowadzenie warsztatów dla służb mundurowych z zakresu promocji zdrowia psychicznego a w szczególności destygmatyzacji i postępowania z pacjentem z doświadczeniem choroby psychicznej;
  • Przygotowanie projektów graficznych (prezentacji – jeśli jest wymagane), wydruk i zapewnienie niezbędnych materiałów do przeprowadzenia warsztatów;
  • Zapewnienie obsługi technicznej do realizacji wydarzenia oraz przygotowanie sali i zadbanie o pozostawienie porządku po zakończonych warsztatach.

Wynagrodzenie Wykonawcy zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zadania.

 

VI. WARUNKI WSPÓŁPRACY:

  • Współpraca z Wykonawcą, który zostanie wybrany w ramach niniejszego postępowania, odbywać się będzie w oparciu o umowę cywilno-prawną.
  • Zamawiający zapłaci wynagrodzenie zgodne z ofertą Wykonawcy w terminie 7 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego rachunku/ faktury na podstawie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego.
  • Wynagrodzenie Wykonawcy wskazane powyżej zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zadania.

VII. WARUNKI ZMIANY UMOWY

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia w następujących okolicznościach:

  • warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna;
  • sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia;
  • zmiana terminu realizacji zamówienia, jeżeli z przyczyn organizacyjnych nie będzie możliwości przeprowadzenia usługi w założonym terminie;
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji (bez konsekwencji finansowych) z realizacji zamówienia;
  • Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osoby na stanowisku trenera warsztatu w przypadku wystąpienia okoliczności warunkujących zmianę. Zmiany wprowadzone zostaną - pod rygorem nieważności - w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu i uzyskaniu akceptacji ze Strony Zamawiającego;
  • w przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający podpisze umowę z kolejnym Oferentem, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał najwyższą liczbę punktów.

VIII. LISTA DOKUMENTÓW/ OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD PRZYJMUJĄCEGO ZAMÓWIENIE:

  1. formularz oferty - na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
  2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału lub oświadczenie o rekomendowanych osobach w przypadku oferty składanej przez firmę, która wyznacza osobę do realizacji zamówienia - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
  3. oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
  4. dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich kompetencji i doświadczenia – kserokopie potwierdzone na zgodność z oryginałem przez składającego Ofertę.

IX. INFORMACJE O WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA:

Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym (Liderem i Partnerem projektu) osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  • posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji;
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
  • z udziału w postępowaniu wyłączone są również osoby będące pracownikami Lidera i Partnerów projektu (Zamawiającego i/lub jego Partnerów).

W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do podpisania stosowanego oświadczenia, określonego w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego. Wykonawcy, którzy nie podpiszą w/w oświadczenia zostaną odrzuceni.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

XI. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  • Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznakowanej w następujący sposób:

OFERTA - ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące przeprowadzenia dziesięciu pięciogodzinnych warsztatów dla służb mundurowych z zakresu promocji zdrowia psychicznego  a w szczególności destygmatyzacji i postępowania z pacjentem z doświadczeniem choroby psychicznej w ramach projektu pn. „Program zintegrowanych działań zdrowotnych, społecznych i socjalnych w procesie zdrowienia osób z doświadczeniem choroby psychicznej etap II”.

 

Oferty należy składać do dnia 23.11.2023 r.

1) w siedzibie jednostki Zamawiającego, w rejestracji pod adresem: Centrum Zdrowia Psychicznego ul. Aleksandra Ostrowskiego 13 C, 53-238 we Wrocławiu.; lub

2) mailowo na adres: akonik@spzoz.wroc.pl lub

3) pocztą tradycyjną na adres Centrum zdrowia Psychicznego, ul. Aleksandra Ostrowskiego 13 C, 53-238 Wrocław (obowiązującą będzie data wpływu).

Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji (wraz z upoważnieniem - jeśli dotyczy), strony oferty powinny być ponumerowane. Złożenie oferty po terminie oraz w innej formie skutkować będzie jej odrzuceniem. Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Oferenta do uzupełnienia braków formalnych w ofercie.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Udzielającego zamówienie w dniu 24.11.2023 o godzinie 10:00.

XII. OCENA I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  • Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na złożenie ofert o takiej samej cenie podanej przez Oferenta, Zamawiający wezwie Oferentów do złożenia ofert dodatkowych w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Oferenci w składanych ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w wyjściowych ofertach.
  • O wyborze do realizacji oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów poprzez umieszczenie informacji na stronie https://www.spzoz.wroc.pl/ w zakładce bip/zamowienia-publiczne/zapytania-ofertowe.
  • Oferent przed upływem terminu złożenia oferty może zmienić lub wycofać swoją ofertę składając pisemne oświadczenie. Oferta wycofana nie będzie rozpatrywana.
  • W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z wybranymi Oferentami, także cenowych w przypadku złożenia oferty na cenę wyższą niż przewidziana w budżecie projektu.
  • Ocenie merytorycznej podlegają tylko oferty spełniające kryteria formalno- merytoryczne. W przypadku braku załączonych do Oferty wymaganych niniejszym zapytaniem ofertowym dokumentów, Zamawiający może odrzucić ofertę.

XIII. WARUNKI UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia/ anulowania postępowania w każdym momencie bez podania przyczyny.

XIV. KRYTERIA WYBORU OFERTY

Ocena nastąpi na podstawie wypełnionego formularza oferty i dołączonych dokumentów (w tym potwierdzających kwalifikację).

Kryteria wyboru oferty:

  1. Cena- 100%
    powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami. Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone wg następującego wzoru:
    C= (Cmin:Cb)x100

C- liczba punktów przyznana danej ofercie,

Cmin- najniższa cena spośród ważnych ofert,

Cb- cena obliczona badanej oferty
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Oferenta w kryterium „cena” wynosi 100. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

XV. DODATKOWE INFORMACJE

  • W ramach zamówienia nie istnieje możliwość składania ofert częściowych/ wariantowych;
  • Oferent zobowiązany jest ofertą przez okres 30 dni od terminu złożenia oferty;
  • O wyborze do realizacji oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów poprzez umieszczenie informacji na stronie  https://www.spzoz.wroc.pl/;
  • Zamawiający pozostawia sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty w przedmiotowym postępowaniu bez podania przyczyny lub z powodu złożenia ofert, których wartość przekracza środki zaplanowane na realizację przedmiotu zamówienia.

 

XVI. OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTU W SPRAWIE ZAMÓWIENIA

Osoba wyznaczona do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego: Adam Konik

tel.: 71 369 90 61

e-mail: akonik@spzoz.wroc.pl

XVII. ZAŁĄCZNIKI

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału

3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych

4. Oświadczenie RODO

5. Wzór umowy

 

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Zapytanie ofertowe pdf 2.05 MB Adam Konik
Formularz ofertowy doc 350.00 KB Adam Konik
Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału pdf 232.04 KB Adam Konik
Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych pdf 158.65 KB Adam Konik
Klauzula informacyjna RODO pdf 225.17 KB Adam Konik
Wzór umowy pdf 319.13 KB Adam Konik
Protokół - warsztaty dla służb mundurowych pdf 300.92 KB Adam Konik
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
czwartek, 16 listopad 2023 11:30 Adam Konik
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
poniedziałek, 27 listopad 2023 15:52 Adam Konik