Nadrzędnym celem Wrocławskiego Centrum Zdrowia SPZOZ jest świadczenie usług medycznych na wysokim poziomie wszystkim mieszkańcom Wrocławia zapewniając pacjentom oraz personelowi przyjazne i bezpieczne warunki leczenia.
Mając na uwadze ciągłą poprawę jakości świadczonych usług oraz bezpieczeństwo danych opracowano i wdrożono Zintegrowany System Zarządzania Jakością oraz Bezpieczeństwem Informacji zgodny z normą ISO 9001:2008 oraz ISO/IEC 27001:2013.
Polityka ZSZ będzie realizowana poprzez cele strategiczne:
- badanie poziomu satysfakcji Pacjenta, w celu dostosowania naszej pracy do oczekiwań pacjentów
- wykonanie świadczeń medycznych, których wysoka jakość zostanie zagwarantowana dzięki wykwalifikowanemu personelowi, nowoczesnemu i bezpiecznemu sprzętowi oraz odpowiednim procedurom przyjętym przez WCZ
- doskonalenie umiejętności i kwalifikacji pracowników poprzez uczestnictwo w szkoleniach
- systematyczną modernizację infrastruktury Centrum
- promocję zdrowia oraz szerzenie wiedzy o zdrowiu w ramach szeroko pojętej działalności z zakresu profilaktyki zdrowotnej
- zarządzanie ryzykiem obejmujące działania zapewniające osiąganie celów i realizację zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy
- usprawnienie przepływu informacji poprzez rozbudowę systemu informatycznego
- dbanie o poufność, integralności i dostępność informacji oraz wprowadzanie zabezpieczeń związanych z bezpieczeństwem informacji i monitorowanie zabezpieczeń
- ciągłe doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania
- dostosowanie firmy do wymagań kontraktowania usług przez NFZ
Spełniając kryteria powyższej Polityki ZSZ zobowiązujemy się do przestrzegania jej wymagań i ciągłego doskonalenia efektywności systemu. Polityka ZSZ jest znana oraz respektowana przez wszystkich pracowników Wrocławskiego Centrum Zdrowia SPZOZ.
Wojciech Skiba
Dyrektor Wrocławskiego Centrum Zdrowia SPZOZ