ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją przez Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej działań w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego w ramach projektu pn. „Program zintegrowanych działań zdrowotnych, społecznych i socjalnych w procesie zdrowienia osób z doświadczeniem choroby psychicznej etap II”, zwracam się z prośbą o przestawienie oferty na przeprowadzenie dziesięciu warsztatów dla służb mundurowych z zakresu destygmatyzacji i postępowania z osobami z doświadczeniem choroby psychicznej.
Termin składania ofert - 23.11.2023 r.
I. ZAMAWIAJĄCY
Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej, wpisane do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji i samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000062603, adres: ul. Podróżnicza 26/28, 53-208 Wrocław, NIP: 8942460800, REGON: 000313331, BDO 000117707.
II .TRYB POSTĘPOWANIA
Niniejsze postępowanie prowadzone jest z zachowaniem konkurencyjności wymaganej przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, z uwagi na wartość zamówienia, bez zastosowania procedur określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania będzie wykonane w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców.
Projekt realizowany jest w ramach Działania 4.1 Innowacje społeczne, Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CPV: 85121270-6 – Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
Dodatkowe przedmioty zamówienia: Nie dotyczy
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie ofert na:
Przeprowadzenie w okresie od 27.11.2023 r. do 22.12.2023 r. dziesięciu pięciogodzinnych warsztatów dla służb mundurowych z zakresu promocji zdrowia psychicznego, a w szczególności destygmatyzacji i postępowania z pacjentem z doświadczeniem choroby psychicznej.
Osoba lub firma realizująca zamówienie zobowiązana jest do realizacji następujących zadań:
- Przygotowanie programu merytorycznego warsztatu i jego treści (wraz z prezentacją multimedialną i materiałami dla odbiorców) zawierającej najważniejsze informacje dotyczące profilaktyki zdrowia psychicznego i wykrywania zaburzeń psychicznych. Plan wystąpienia musi uzyskać akceptację Zamawiającego.
- przygotowanie sali do przeprowadzenia kursu w dniu warsztatu,
- przeprowadzenie warsztatu,
- po zakończeniu warsztatu, uprzątnięcie sali poprzez doprowadzenie jej do stanu, w którym została zastana,
- w trakcie całego wydarzenia czuwanie nad bezpiecznym i odpowiednim przebiegiem wydarzenia.
Wymagania względem oferentów: trener lub osoba dysponująca odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem bądź firma zatrudniająca trenerów lub osoby dysponujące odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem do realizacji 10 (słownie: dziesięciu) pięciogodzinnych warsztatów dla służb mundurowych z zakresu promocji zdrowia Psychicznego a w szczególności destygmatyzacji i postępowania z pacjentem z doświadczeniem choroby psychicznej, zgodnie z harmonogramem przekazanym przez Zamawiającego.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby fizyczne lub firmy zatrudniające osoby, które spełniają łącznie następujące warunki:
- wykształcenie wyższe: psycholog, psychoterapeuta,
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z pacjentem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania oferty,
- doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń dla grup docelowych z obszaru zdrowia psychicznego oraz funkcjonowania społecznego,
- sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia,
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli są wymagane przepisami prawa.
Miejsce realizacji zamówienia
- Województwo : Dolnośląskie
- Powiat: Wrocław
- Miejscowość :Wrocław
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia :
Adam Konik
tel.: 71 369 90 61
e-mail: akonik@spzoz.wroc.pl
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- w terminie od 27.11.2023 r. do 22.12.2023 r. – w siedzibie zamawiającego (ul. A. Ostrowskiego 13 C) lub w lokalizacji na terenie Wrocławia wskazanej przez Zamawiającego;
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji umowy na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego .
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany programu wydarzenia.
- Warsztaty powinny mieć charakter praktyczny, interaktywny, w formule i formie warsztatowo-dyskusyjnej uwzględniającej pytania uczestników, case study, wymianę doświadczeń, poparte przykładami praktycznymi.
V. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają lub - w przypadku firm - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o następujących kompetencjach:
- wykształcenie wyższe: psycholog, psychoterapeuta
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z pacjentem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania oferty,
- doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń dla grup docelowych z obszaru zdrowia psychicznego oraz funkcjonowania społecznego,
- sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia,
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli są wymagane przepisami prawa.
Wymóg konieczny: warsztat musi być prowadzony jednocześnie przez 2 trenerów.
Zadania Wykonawcy:
- Przygotowanie programu merytorycznego zaakceptowanego przez Zamawiającego oraz przeprowadzenie warsztatów dla służb mundurowych z zakresu promocji zdrowia psychicznego a w szczególności destygmatyzacji i postępowania z pacjentem z doświadczeniem choroby psychicznej;
- Przygotowanie projektów graficznych (prezentacji – jeśli jest wymagane), wydruk i zapewnienie niezbędnych materiałów do przeprowadzenia warsztatów;
- Zapewnienie obsługi technicznej do realizacji wydarzenia oraz przygotowanie sali i zadbanie o pozostawienie porządku po zakończonych warsztatach.
Wynagrodzenie Wykonawcy zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zadania.
VI. WARUNKI WSPÓŁPRACY:
- Współpraca z Wykonawcą, który zostanie wybrany w ramach niniejszego postępowania, odbywać się będzie w oparciu o umowę cywilno-prawną.
- Zamawiający zapłaci wynagrodzenie zgodne z ofertą Wykonawcy w terminie 7 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego rachunku/ faktury na podstawie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego.
- Wynagrodzenie Wykonawcy wskazane powyżej zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zadania.
VII. WARUNKI ZMIANY UMOWY
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia w następujących okolicznościach:
- warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna;
- sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia;
- zmiana terminu realizacji zamówienia, jeżeli z przyczyn organizacyjnych nie będzie możliwości przeprowadzenia usługi w założonym terminie;
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji (bez konsekwencji finansowych) z realizacji zamówienia;
- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osoby na stanowisku trenera warsztatu w przypadku wystąpienia okoliczności warunkujących zmianę. Zmiany wprowadzone zostaną - pod rygorem nieważności - w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu i uzyskaniu akceptacji ze Strony Zamawiającego;
- w przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający podpisze umowę z kolejnym Oferentem, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał najwyższą liczbę punktów.
VIII. LISTA DOKUMENTÓW/ OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD PRZYJMUJĄCEGO ZAMÓWIENIE:
- formularz oferty - na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału lub oświadczenie o rekomendowanych osobach w przypadku oferty składanej przez firmę, która wyznacza osobę do realizacji zamówienia - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
- oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
- dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich kompetencji i doświadczenia – kserokopie potwierdzone na zgodność z oryginałem przez składającego Ofertę.
IX. INFORMACJE O WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA:
Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym (Liderem i Partnerem projektu) osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
- z udziału w postępowaniu wyłączone są również osoby będące pracownikami Lidera i Partnerów projektu (Zamawiającego i/lub jego Partnerów).
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do podpisania stosowanego oświadczenia, określonego w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego. Wykonawcy, którzy nie podpiszą w/w oświadczenia zostaną odrzuceni.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
XI. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznakowanej w następujący sposób:
OFERTA - ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące przeprowadzenia dziesięciu pięciogodzinnych warsztatów dla służb mundurowych z zakresu promocji zdrowia psychicznego a w szczególności destygmatyzacji i postępowania z pacjentem z doświadczeniem choroby psychicznej w ramach projektu pn. „Program zintegrowanych działań zdrowotnych, społecznych i socjalnych w procesie zdrowienia osób z doświadczeniem choroby psychicznej etap II”.
Oferty należy składać do dnia 23.11.2023 r.
1) w siedzibie jednostki Zamawiającego, w rejestracji pod adresem: Centrum Zdrowia Psychicznego ul. Aleksandra Ostrowskiego 13 C, 53-238 we Wrocławiu.; lub
2) mailowo na adres: akonik@spzoz.wroc.pl lub
3) pocztą tradycyjną na adres Centrum zdrowia Psychicznego, ul. Aleksandra Ostrowskiego 13 C, 53-238 Wrocław (obowiązującą będzie data wpływu).
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji (wraz z upoważnieniem - jeśli dotyczy), strony oferty powinny być ponumerowane. Złożenie oferty po terminie oraz w innej formie skutkować będzie jej odrzuceniem. Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Oferenta do uzupełnienia braków formalnych w ofercie.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Udzielającego zamówienie w dniu 24.11.2023 o godzinie 10:00.
XII. OCENA I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na złożenie ofert o takiej samej cenie podanej przez Oferenta, Zamawiający wezwie Oferentów do złożenia ofert dodatkowych w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Oferenci w składanych ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w wyjściowych ofertach.
- O wyborze do realizacji oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów poprzez umieszczenie informacji na stronie https://www.spzoz.wroc.pl/ w zakładce bip/zamowienia-publiczne/zapytania-ofertowe.
- Oferent przed upływem terminu złożenia oferty może zmienić lub wycofać swoją ofertę składając pisemne oświadczenie. Oferta wycofana nie będzie rozpatrywana.
- W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z wybranymi Oferentami, także cenowych w przypadku złożenia oferty na cenę wyższą niż przewidziana w budżecie projektu.
- Ocenie merytorycznej podlegają tylko oferty spełniające kryteria formalno- merytoryczne. W przypadku braku załączonych do Oferty wymaganych niniejszym zapytaniem ofertowym dokumentów, Zamawiający może odrzucić ofertę.
XIII. WARUNKI UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia/ anulowania postępowania w każdym momencie bez podania przyczyny.
XIV. KRYTERIA WYBORU OFERTY
Ocena nastąpi na podstawie wypełnionego formularza oferty i dołączonych dokumentów (w tym potwierdzających kwalifikację).
Kryteria wyboru oferty:
- Cena- 100%
powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami. Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone wg następującego wzoru:
C= (Cmin:Cb)x100
C- liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cmin- najniższa cena spośród ważnych ofert,
Cb- cena obliczona badanej oferty
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Oferenta w kryterium „cena” wynosi 100. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
XV. DODATKOWE INFORMACJE
- W ramach zamówienia nie istnieje możliwość składania ofert częściowych/ wariantowych;
- Oferent zobowiązany jest ofertą przez okres 30 dni od terminu złożenia oferty;
- O wyborze do realizacji oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów poprzez umieszczenie informacji na stronie https://www.spzoz.wroc.pl/;
- Zamawiający pozostawia sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty w przedmiotowym postępowaniu bez podania przyczyny lub z powodu złożenia ofert, których wartość przekracza środki zaplanowane na realizację przedmiotu zamówienia.
XVI. OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTU W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
Osoba wyznaczona do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego: Adam Konik
tel.: 71 369 90 61
e-mail: akonik@spzoz.wroc.pl
XVII. ZAŁĄCZNIKI
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału
3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
4. Oświadczenie RODO
5. Wzór umowy